גוגל אנליטיקס 4 – המדריך המלא שיעשה לכם סדר.

בחודש אוקטובר 2020, חברת גוגל הכריזה באופן רשמי על השקת גוגל אנליטיקס 4 – הגרסה החדשה והמשופרת של יוניברסל אנליטיקס. גרסה זו מבוססת על מערכת App + Web property אותה חשפה גוגל באמצע שנת 2019, והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של הרחבות ושיפורים בהשוואה לגרסה הקודמת. החל מיולי 2023, הגרסא ה"ישנה" של גוגל אנליטיקס (היוניברסל) תרד מהאוויר וגוגל אנליטיקס 4 יהיה ברירת המחדל. אז על מנת להבין מהם השיפורים והיכולות של גוגל אנליטיקס דור 4, "נצלול" לרגע למושגי יסוד בסיסיים וננסה להבין מה זה גוגל אנליטיקס בכלל.

תוכן עניינים

מה זה גוגל אנליטיקס?

גוגל אנליטיקס הוא למעשה כלי עזר של גוגל המאפשר פעולות איסוף וניתוח נתוני מידע על פעולות גלישה באתרי האינטרנט השונים וזאת לצד פעולות מעקב אחר תנועת הגולשים.
שירות זה הושק לראשונה בשנת 2005 ותוך פרק זמן קצר הפך לאחד מהכלים השימושיים ביותר של גוגל בהם נעשה שימוש על ידי בעלי האתרים השונים.

שירות זה הוצע בשתי גרסאות עיקריות, האחת, מיועדת למשתמשים רגילים (Google Analytics), והשנייה יועדה לארגונים גדולים (Google Analytics 360) והיא שילבה בתוכה קורסים ומדריכים באמצעותם ניתן להתעדכן בכל הפיתוחים החדשים אותם הטמיעה גוגל במערכת לאורך השנים.

למה בכלל צריך גוגל אנליטיקס?

השימוש בגוגל אנליטיקס מאפשר לכם בין היתר להיחשף לנתוני המידע הבאים:

  • מספר כניסות לאתר במהלך היום
  • מספר הדפים אשר נצפו במהלך היום
  • כמות הדפים הממוצעת בה כל גולש צפה לאורך היום
  • פרק הזמן בו כל אחד מהגולשים שהה באתר
  • אחוז הגולשים (מבקרים) חדשים באתר ביחס לאחוז הגולשים החוזרים
  • שיעור נטישת האתר מדף הכניסה

והכי חשוב, מקורות הכניסה לאתר: מהיכן הגולשים הגיעו לאתר (קידום ממומן, קידום אורגני, חיפוש ישיר וכדומה).

נתוני מידע אלו, הופכים את השימוש בגוגל אנליטיקס לאמצעי יעיל ונחוץ לכל פעילות שיווקית דיגיטלית והוא מאפשר לבעלי האתרים העושים בו שימוש להפוך את נתוני המידע השונים לאמצעי שיווקי רב עוצמה.

גוגל אנליטיקס מאז ועד היום

2005 – גוגל החליטה לרכוש את חברת URCHIN האחראית לפיתוחה של המערכת העתידה להפוך לגוגל אנליטיקס CLASSIC

2014 – חברת גוגל משיקה את UNIVERSAL ANALYTICS ומשדרגת את מערכת איסוף המידע באופן משמעותי

2019 – מכריזה על מערכת app+web property חדשה

אוקטובר 2020 – החברה משיקה רשמית את הגרסה החדשה והמשופרת שזוכה לשם גוגל אנליטיקס 4 שלמעשה מבוססת על מערכת ה- app+web property.

הקריאה מכבידה עליכם?

הנה הפלייליסט המלא של Supermetrics ביוטיוב עם כל ההדרכות שלהם על גוגל אנליטיקס 4

לחצו כאן למעבר לצפייה ב Youtube

Google Analytics – מבנה

לכל חשבון גוגל אנליטיקס קיימות 3 רמות היררכיה שונות: חשבון (Account), נכס (Property) ו-תצוגה (View), כאשר כל בעל חשבון יכול להחזיק במספר נכסים (אתרים) ולכל נכס להגדיר מספר תצוגות.
במקביל, קיימות 2 רמות נוספות המגדירות את המשתמש: USER (משתמשׂ) ו-PERMISSION (הרשאה).

להלן מידע כללי על כל אחד ממושגי היסוד הבסיסיים ביותר של גוגל אנליטיקס:

  • Account – פתיחת חשבון בגוגל אנליטיקס מתאפשרת לכל בעל חשבון ג'ימייל (הדוא"ל של גוגל), כאשר כל בעל חשבון יכול להחזיק נכס אחד או יותר ויכול להיות רשום תחת משתמש אחד או יותר.
  • Property – כל אתר/אפליקציה שלגביו תהיו מעוניינים לאסוף מידע מכונה "נכס", כאשר עבור כל נכס קיים קוד מזהה אותו תדרשו להטמיע באתר/אפליקציה.
  • View – לכל נכס אותו אתם מקימים בחשבון, ניתן להתאים אופן תצוגה מותאם, כאשר כל תצוגה מאפשרת איסוף שונה של נתונים.
    אופן התצוגה הוא למעשה הממשק דרכו תוכלו לצפות בדוחות וכלי הניתוח.
  • User – שם משתמש בחשבון הוא למעשה חשבון ג'ימייל שקיימות לגביו הרשאות כאלו ואחרות לצורך ביצוע פעולות בחשבון
  • Permissions – באפשרותכם להגדיר 4 סוגי הרשאות שונות לעושים שימוש בחשבון, וביניהם: קריאה וניתוח (לצרכי עיון בלבד), שיתוף (הוספת נכסים לחשבון ושיתוף עם אחרים), עריכה (ביצוע שינויים בחשבון ובדוחות) ו-ניהול משתמשים (הוספה או הסרה של משתמשים בחשבון).

ההבדלים בין אנליטיקס 4 ל-אנליטיקס הישן יוניברסל?

ישנם מספר הבדלים בין שתי הגרסאות (החדשה מול הישנה), וביניהם:

  • מבנה חשבון – בגרסה הישנה (יוניברסל אנליטיקס) מבנה החשבון היה כזה שה-Account איגד תחתיו את כל הנכסים העומדים לרשות בעלי החשבון וכפועל יוצא מכך בעלי החשבון היו נדרשים להגדיר VIEW לכל נכס באופן נפרד.
    בגרסה החדשה, מבנה החשבון שונה והוא מורכב מ-ACCOUNT, PROPERTY ו-DATA STEARM, כאשר לרשות בעלי החשבון עומדת האפשרות להציג את כל המידע במקום אחד, בין אם מדובר במידע מאתר האינטרנט ובין אם מדובר במידע מאפליקציות אנדרואיד או אפליקציות IOS
  • יותר פרמטרים – בגרסה הישנה, בעלי החשבון נדרשו לעבוד עם מספר כלים על מנת לעשות שימוש במערכת, כאשר בגרסה החדשה כל האינטראקציות אל מול המערכת מתבצעות באמצעות EVENTS, כאשר לכל אירוע ניתן לצרף פרמטרים המכילים את כל המידע הנחוץ לכם אודותיו.
    בנוסף, בגרסה החדשה עומדת לרשות בעלי החשבון האפשרות להוספה של עד 25 פרמטרים לכל "אירוע" וזאת בניגוד ל-4 פרמטרים כפי שהיה נהוג בגרסה הישנה.
גוגל אנליטיקס

אז מהי הבשורה של גוגל אנליטיקס דור 4?

הגרסה החדשה, בדומה לגרסה הקודמת (גוגל אנליטיקס יוניברסל), עושה שימוש נרחב ב-AI (אינטליגנציה מלאכותית) ו-Machine Learning (למידת מכונה), כאשר חלק מהיכולות של הגרסה החדשה זהות אומנם ליכולות הקיימות בגרסה הקודמת אך הן בהחלט משלבות בתוכן מספר הרחבות חדשות ושיפורים משמעותיים.
הגרסה החדשה משלבת בתוכה מטריקות חדשות המאפשרות לייעל את אופן השימוש בממצאי הדוחות ונתוני המידע השונים, כגון:

  • צפייה בהתנהגות הגולשים באופן כזה שיאפשר לכם לזהות ולטרגט גולשים על פי מדדי "הערך" שלהם (גולשים בעלי ערך גבוה אל מול גולשים הצפויים לנטוש את האתר) –
    אופציה זו פותחת בפניכם את האפשרות לקיים מאמצי שיווקי מותאמים על פי מדד "ערך" הגולשים.
  • תוכלו לזהות באופן מיידי ביקושים משתנים מצד קהל הגולשים ובכך להתאים את תכני האתר לצרכי ורצונות הגולשים.
  • בנוסף ניתן לעקוב באופן נוח ונגיש יותר אחר גולשים העושים שימוש ממכשירים שונים ופלטפורמות גלישה שונות.
  • תוכלו לבצע מעקב מובנה אחר "אירועים" באופן אוטומטי ומבלי להידרש להטמעתם באמצעות ה-TAG MANGER כפי שהיה נהוג בגרסה הקודמת.
    כפועל יוצא מכך, האירועים השונים נכנסים למאגר הנתונים באופן מהיר וניתן לעקוב אחריהם בזמן אמת.
    בין האירועים אחריהם ניתן יהיה לעקוב באופן מיידי נכללים: הורדת קבצים, צפייה בוידיאו, לחיצה על קישור חיצוני וגלילת הדף.
  • תוכלו ליהנות מאינטגרציה נרחבת ומשופרת יותר עם מערכת ה- Google Ads – בגוגל אנליטיקיס 4 עומדת לרשותכם האפשרות להגדיר את קהלי היעד במערכת הפרסום הממומנת של גוגל ישירות דרך האתר ו/או האפליקציה וכל זאת תוך מעקב אחר הגולשים והוספתם או הסרתם.

וכמובן, תוכלו ליהנות מ-ממשק חדש שעבר "מתיחת פנים" בהשוואה לממשק הקיים בגוגל אנליטיקס יוניברסל.

עוד דברים שחשוב לדעת על החידושים הממתינים לכם ב-גוגל אנליטיקס 4

  • בגוגל אנליטיקס 4 הושם דגש על תנאי פרטיות וחוקים שונים העתידים להגן על הפרטיות של כל אחד ואחת מאיתנו ברשת האינטרנט.
    כפועל יוצא מכך, לא ניתן לעשות שימוש ב-קוקיז או באמצעים מזהים אחרים.
  • גוגל אנליטיקס 4 מאפשר הצגת נתונים מפלטפורמות נוספות של גוגל וביניהם: GOOGLE ADS ו-YOUTUBE, ובכך עומדת לרשות בעלי החשבון האפשרות לקבל תמונה רחבה יותר על הגולשים הרלוונטיים עבורו.
  • מערכת גוגל אנליטיקס יודעת לזהות שינויים בהרגלי הגלישה ולשלוח לבעלי החשבון התראות על כך באופן אוטומאטי גם לגבי פרמטרים אותם לא הגדרתם מראש למערכת.

איך מטמיעים גוגל אנליטיקס 4?

במקרים בהם אתם יוצרים חשבון חדש, כל שתדרשו לעשות הוא ליצור PROPERTY חדש ולהטמיע בו את הקוד שיישלח אליכם ומרגע הטמעת הקוד אתם למעשה מחוברים למערכת החדשה של גוגל אנליטיקס 4.

יצירת חשבון חדש מתבצעת דרך ה-ADMIN, כאשר הגדרת ה- "נכסים" (PROPERTY) איננה מאלצת אתכם לבחור בין 3 אפשרויות כפי שהיה נהוג עד כה (אתר, אפליקציה ו-אפליקציה + אתר), אלא הבחירה נעשית באמצעות מסך אחד בו תצטרכו להגדיר את שם הנכס, אזור הזמן הרצוי לכם והמטבע.

במקרים בהם תהיו מעוניינים לשדרג את החשבון הקיים תדרשו להגדיר כל נכס ונכס העומד לרשותכם באמצעות שינוי ההגדרות לכל נכס בנפרד.
לצורך כך, יש להיכנס ל-ADMIN של הנכס ותחת הגדרות ה-PROPERTY ללחוץ על כפתור: UPGRADE TO GA4.
ברגע הלחיצה, תופנו לעמוד בו תדרשו ללחוץ על האופציה הראשונה המאפשרת שדרוג נכס קיים, ולאחר מכן להגדיר מחדש אפשרויות שונות כגון: אזורי זמן, מטבע וכדומה.

גוגל אנליטיקס לאתרי Ecommerce

כאשר מדברים על מעקב אחר תנועת גולשים באתרי מסחר, קיימת חשיבות רבה לביצוע מעקב מדויק אחר עסקאות שונות אשר בוצעו באתר ולא רק אחר כמות הכניסות לאתר.
לצורך כך, בגוגל אנליטיקס קיימת אפשרות להגדרת מעקב אימוקרס המיועד לבעלי חנויות וירטואליות ואתרי מסחר.

מעקב איקומרס, מאפשר לבעלי חשבון גוגל אנליטיקס, ליהנות גם מאפשרויות המעקב הרגילות המתאפשרות במערכת האנליטיקס וגם מאפשרויות מעקב מורחבות יותר המתייחסות בין היתר לסוגי המוצרים ו/או השירותים אשר נרכשו באתר, היקף העסקאות אשר בוצעו באתר וכדומה.
בגוגל אנליטיקס 4, בדומה לגוגל אנליטיקס יוניברסל, עומדות לרשותכם שתי אפשרויות לביצוע מעקב איקומרס:

  1. סןג מעקב EC המאפשר הצגת מידע בסיסי על עסקאות שונות שבוצעו באתר
  2. ומעקב מסוג EE (Enhanced Ecommerce) המאפשר מעקב מקיף ומדויק יותר

מעקב מסוג EE מאפשר לבעלי החשבון להתחקות אחר מסלול הרכישה של כל גולש, החל משלב המעקב אחר עמודי הקטגוריה בהם הוא צפה, דרך מספר ההקלקות אותן הוא ביצע על גבי מוצרים מסוימים ועד למעקב אחר המוצרים/שירותים אותם הוא הוסיף לסל/הסיר מהסל ומספר המוצרים הסופי אותם הוא רכש.

גוגל אנליטיקס

בין יתר סוגי הדוחות אותם ניתן להפיק באמצעות גוגל אנליטיקס 4 בו הוגדר והוטמע מעקב איקומרס ניתן למצוא:

  • דו"ח השוואת הכנסות על פי מקורות תנועה – כאשר אתם יודעים מהיכן הגיעו הגולשים אשר ביצעו בסופו של דבר רכישה באתר, אתם למעשה יכולים לנתב ואת אפיקי השיווק שלכם למקורות התנועה הנכונים ולמקד בהם את הפעילות השיווקית.
  • על פי סוגי המוצרים – כאשר אתם יודעים איזו קטגורית מוצרים/שירותים באתר מכניסה לכם יותר כסף, אתם למעשה יכולים לפתח את כיווני המכירה שלכם ולתעל את מסלול הגלישה/רכישה הרצוי לכם.
  • דו"חות הכנסה על פי התפלגות מכשירים – באמצעות ממצאי דו"ח זה תוכלו לדעת איך הלקוחות שלכם אוהבים לבצע את פעולות הרכישה באתר: האם דרך המחשב הנייח או דרך הסמאטרפון.
    נתוני מידע אלו יאפשרו לכם לתכנן באופן יעיל יותר את מבנה האתר ולהתאים אותו לאופן הגלישה המועדף על הגולשים.
  • דו"ח נטישות מורחב – גולשים המבקרים באתר המכירות שלכם, יכולים לנטוש אותו בכל רגע נתון ממגוון רחב של סיבות.
    ולכן, חשוב שתדעו לשים את האצבע על הסיבות המרכזיות בגינן אחוז הנטישות הוא גבוה.
    באמצעות ממצאי הדו"ח המורחב והמקיף תוכלו בין היתר להבין את הגורמים המרכזיים המובילים לנטישה, לנטרל אותם ו/או
    להפוך אותם לתובנות אשר ישמשו אתכם לצרכי ביצוע פעולות RE MARKETING (שיווק מחדש לגולשים הנוטשים).

חשוב לציין!

כל ההרחבות והשיפורים הנלווים לשימוש במערכת GA4 (גוגל אנליטיקס 4), נועדו בין היתר לאפשר לבעלי אתרי מסחר/חניות מקוונות, ליהנות מניטור אפקטיבי יותר של נתוני המידע, וכל זאת באמצעות הצלבת דו"חות והאינטגרציה הקיימת בין מערכת גוגל אנליטיקס 4 למערכות נוספות של גוגל.

יחד עם זאת, קיימת חשיבות לכך שאופן השימוש בממצאי הדו"חות השונים, יעשה לאחר היכרות מעמיקה עם המערכת ויכולותיה ובהתאם לתובנות הצרכניות אותן ניתן להסיק מממצאי הדו"חות.
לצורך כך, אנו ממליצים לכל בעל אתר מכירות ברשת, להסתייע בשירות ייעוץ והכוונה מקצועיים המוצעים על ידי מומחי דיגיטל העוסקים ומתמחים בתחום האנליטקה בכלל ותחום המכירות המקוונות בפרט.

שימוש נכון בכל אחת מהאפשרויות העומדות לרשותכם ב-גוגל אנליטיקס 4, תסייע לכם לנהל באופן יעיל וממוקד יותר את אתר המכירות העומד לרשותכם, כאשר באמצעות דו"ח המרות לצורך העניין, תוכלו לבחון לעומק את מספר ההמרות שבוצעו באתר לאורך תקופה מסוימות.
בנוסף, תוכלו לדעת במדויק את ערכן הכספי ולהצליב את המידע עם דו"חות נוספים היכולים לספק לכם מידע מדויק על היקף פעולות הגלישה אותן ביצע כל גולש על לרגע בו הוא ביצע את הרכישה.

מעקב דינמי מצידכם אחר ממצאי הדוחות השונים, להבין באופן מעמיק יותר את מסלול הרכישה הנכון עבור כל גולש על פי התנהגותו באתר בזמן אמת.
כמו כן, מעקב אחר ממצאי הדוחות השונים יאפשר לכם לשפר, לייעל ואף לתקן/לשנות את הדברים שלא כל כך עובדים לכם נכון במסלול הרכישה.

גוגל אנליטיקס מדריך מושגי יסוד

העבודה עם גוגל אנליטיקס מחייבת אתכם להכיר את מושגי היסוד השונים באמצעותם ניתן להגדיר את כל הפעולות אותן תהיו מעוניינים לבצע במערכת.
לצורך היכרות עם גוגל אנליטיקס למתחילים ריכזנו עבורכם רשימה של מושגי יסוד שימושיים:

מושגי יסוד עיקריים –

  • SESIONS – ביקור באתר, כל כניסה לאתרכם מוגדרת SESION
  • USERS – גולשים שביקרו באתרכם בפעם הראשונה וביצעו בו לפחות פעולת גלישה אחת
  • PAGE SESIONS – מספר העמודים בהם ביקר כל גולש באתר
  • SESSION DURATION – פרק הזמן הממוצע אותו הקדיש כל גולש שביקר באתר
  • BOUNCE RATE – אחוזי נטישה של גולשים אשר ביקרו באתר ונטשו אותו לאחר צפייה בדף אחד, וזאת בהשוואה לסך הגולשים הכללי.

מושגי יסוד נוספים –

  • ORGANIC – מידע אודות תנועת הגולשים אשר ביקרו באתר דרך מנוע החיפוש של גוגל
  • DIRECT – מידע אודות תנועת גולשים לאתר דרך הקלדת כתובת האתר בשורת ה-URL ו/או דרך המועדפים
  • PAID – מידע אודות תנועת גולשים לאתר דרך מודעות ממומנות
  • SOCIAL – מידע על תנועת הגולשים לאתר דרך הרשתות החברתיות השונות
  • OTHER – מידע על תנועת גולשים לא ידועה
  • REFFERAL – מידע על תנועת גולשים שביקרו באתר דרך קישור חיצוני או כפתור שיתוף
  • IMPRESSIONS- מידע על מספר הפעמים בהם גולש צפה בתוכן מסוים המופיע באתר
  • HIT כל סוג של אינטראקציה אותה גולש מבצע באתר, לרבות, צפייה בעמודים, רכישה באתר, צפייה בסרטון, לחיצה על כפתור חיוג וכדומה

טיפים מעשיים לתחילת שימוש במערכת GA4

במידה וגם אתם מעוניינים לשדרג את החשבון שלכם מיוניברסל אנליטיקס ל-גוגל אנליטיקס 4, אנו ממליצים לכם לפעול באופן הבא:

  1. הגדירו מראש את מטרות השימוש שלכם במערכת ואת נתוני המידע הרלוונטיים לגביכם
  2. בצעו מיפוי של כל נתוני המידע הקיימים בגרסה הישנה העומדת לרשותכם (אנליטיקס יוניברסל) והסירו את כל מה שלא נחוץ לכם לפני שאתם מבצעים את השדרוג
  3. בדקו את סוגי האירועים (EVENTS) הנחוצים לכם והסירו את אלו שלא משרתים אתכם
  4. בצעו התאמה של כל סוגי הנתונים הרלוונטיים לכם והגדירו אותם מחדש
  5. למדו להכיר את הממשק החדש לפני שאתם מנפיקים דו"חות כאלו ואחרים והכירו את היכולות והיתרונות של המערכת החדשה

לסיכום מדריך גוגל אנליטיקס 4, הגרסה החדשה יודעת לעשות שימוש במודלים מתקדמים יותר מאילו המצויים בגרסה הישנה, כאשר מודלים אלו מבוססים בין היתר על מטריצות חדשות של AI ולמידת מכונה, והתוצאה: זיהוי מגמות עתידיות על פי תחזיות שונות המבוססות על פעולות גלישה המתקיימות באתר בזמן אמת ובכל רגע נתון.

מגמות אלו יאפשרו לכם לייעל את פעילות האתר ולהוביל אותו למקום הנכון, אני למשל לומד המון ומיישם על כל הפעולות שאני מבצע בתהליך הקידום בין אם זה פעולות On Site או פעולות אחרות אני תמיד דואג לעשות זאת בצמוד למערכת הגוגל אנליטיקס.
מעקב אחר המידע הקיים בגוגל אנליטיקס הינו אקוטי ביותר לניהול נכון וקידום נכון של האתר, הבנת פעילות המשתמשים ושיפור ביצועי האתר לצד הכרת גולשי האתר.

ידע הוא כוח.

כאן המקום ליהנות ממידע שימושי שיעזור לכם לעשות סדר בכל ה-do’s and don’ts הדינמיים של הג’ונגל הדיגיטלי, שמשתנה כל הזמן. הבלוג מלא במידע שימושי שהכינו לכם המומחים שלנו, קחו אותו

קידום אתרי וורדפרס

בעלי אתר וורדפרס כזה או אחר? אצלנו בבונובו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים למטרות קידום אתרי וורדפרס בדרך היעילה, המהירה והנכונה ביותר.

קראו עוד

כל מה שצריך לדעת על On-site SEO ו-Off-site SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, SEO הוא הנשק הסודי שלך להצלחה באינטרנט. זוהי האומנות של אופטימיזציה של תוכן האינטרנט שלך כך שיוצג בגאון בתוצאות החיפוש ויכה הדים בדיוק איפה שהקהל שלך נמצא. אם נצלול לעומקה של תורת ה-SEO נמצא שכל אלמנט באתר שלנו, ממילות מפתח ועד חווית משתמש, מכילים את המפתח להעלאת ביצועי האתר שלך, וכדאי לנו להתעסק, להעמיק ולהחכים בתחום.

קראו עוד
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח: המדריך המקיף למחקר מילות מפתח

בעוד ש-SEO מוצג לעתים קרובות כרשת מורכבת של פעולות טכניות ואלגוריתמים המשתנים ללא הרף, אנחנו כאן כדי לפשט זאת. במאמר זה ננווט במבוך של קידום מילות המפתח, ובסופו של דבר לא רק תהיה לכם הבנה ברורה של הנושא אלא גם ידע מעשי כדי לשפר את הנראות של האתר שלכם, ולהתחיל לטפס במדרגות הקידום והדירוג. 

קראו עוד
קישורים חיצוניים

מה זה קישורים חיצוניים (Backlinks) ולמה צריך אותם?

הרשת בנויה מאינספור דפים שמקושרים, לפעמים, אחד לשני ומובילים זה לזה. אבל מה שאנחנו לא תמיד מבינים הוא שהקישורים האלה הם הרבה יותר מסימני דרך, הם כלים שיכולים לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה שלא ניתנת לשיעור. איך בדיוק? תנו לנו להסביר לכם. 

קראו עוד
בניית קישורים

המדריך המלא לבניית קישורים חיצוניים ב2024

תהליך בניית קישורים חיצוניים (backlinks) הוא מהתהליכים החשובים ביותר אשר ישיפיעו באופן מיידי על "דירוג ה-SEO" של האתר שלכם. בניית קישורים איכותית תשפיע באופן ישיר על כמות התנועה שנכנסת אליו ועל כמות ההמרות. אז עכשיו אחרי שהבנו כמה בניית קישורים היא דבר חשוב – איך באמת בונים קישורים איכותיים שיהוו בסיס קידומי (אורגני) איכותי שיחזיק לאורך זמן?

קראו עוד
כאן לכל שאלה
היי 👋
אנחנו פה לעזור