קידום אורגני לעסקים

בעלי עסקים רבים אינם מודעים לעובדה שיש לבצע קידום אורגני כדי לקדם את אתר האינטרנט שלהם וזאת לאור העובדה שהם אינם מבינים בתחום זה כלל. הוותיקים שרגילים לשיטות הפרסום הישנות שכבר אינן פעילות לאור חוסר האפקטיביות שלהן, מבינים בשלב מסוים שהם זקוקים לסיוע ולהכוונה של חברת שיווק דיגיטלי שתמצא עבורם את תוואי הדרך שיצור עבורם את המהפך הנדרש. לאור זאת הם מתייעצים עם קולגות ובהתאם להמלצות שהם מקבלים הם בוחנים את הפעילות של כמה חברות שיווק דיגיטלי שעוסקות באופציות של פרסום בשיטות חדשניות וכאשר הם מרגישים שהם בידיים טובות, הם מקדמים את התהליך.

תוכן עניינים

אחת הפעולות הראשונות שיש לבצע היא בניית אתרים לעסקים כדי שהם יהיו חלונות הראווה של העסקים. חשוב לבצע זאת באמצעות איש מקצוע מעולה שיש לו ידע רב והוא יצירתי וכך הוא יבצע סיעור מוחות עם בעל העסק וכך יחד הם ינתבו את הדרך להקמת האתר המושלם. כל עסק זקוק לקטגוריות שונות באתר שלו ובונה האתרים יודע לזקק את הפעילות העסקית כדי לבחור בקטגוריות שיהיו הנוחות ביותר לגולשים והם יוכלו לנוע בקלילות ובמהירות מנושא לנושא. קיימת חשיבות רבה שיהיה זה אתר מעוצב ונעים למראה, שיהיו בו תכנים מעניינים שיעניקו ערך מוסף לכל גולש ולכן הוא יימצא באתר פרקי זמן ארוכים ולעיתים אף ירכוש בו פריטים. 

החשיבות של קידום אורגני לעסקים

לאחר שהאתר היפהפה עולה לאוויר, זה הזמן לקדם את הנראות בפני כמות גדולה ככל האפשר של גולשים. הדרך ליעד זה מתבצעת באמצעות קידום אורגני. זוהי שיטה המעלה את הדירוג של אתר האינטרנט במנוע החיפוש של גוגל. אם האתר נמצא כעת באחד הדפים האחרונים בתחום העיסוק שלו החשיפה שלו כמעט לא קיימת. כדי להעלות את החשיפה, חייבים לקדם את האתר לאחד המקומות הראשונים בנישה שלו. 

אופטימיזציה של הפעולות הדיגיטליות 

כדי לבצע הליך זה מקדם האתרים המקצועי מבצע כמה פעולות וכך יוצר אופטימיזציה של כל הדרכים יחד. השלב הראשון הוא ביצוע מחקר מילות מפתח, אלו הן המילים שבדרך כלל הגולשים משתמשים בהן כדי למצוא אתר בתחום מסוים. יש מילים בשימוש תדיר ומילים אחרות שהן בשימוש נדיר. 

מקדם האתרים בוחר לקדם את המילים המובילות וזאת על ידי הכנת תכנים. בכל מאמר תופיע מילת המפתח שנבחרה וכך האלגוריתם של גוגל קולט שמדובר בתוכן איכותי ולכן מעלה את האתר כלפי מעלה. לעיתים מדובר במהלכים מהירים ולעיתים מדובר במהלכים איטיים וכך האתר מטפס אט אט כלפי מעלה עד שהוא מגיע למקומות הראשונים.

כניסה לאתרי אינטרנט 

בשלב הזה כשהאתר ממוקם במקום גבוה אפשר לנתח את הפעילות בו לפני ואחרי. אפשר לראות שכעת יש כמות גדולה מאד של גולשים שנכנסים מדי יום לאתר בכל שעות היממה והמעבר הוא דרסטי ויש גם גולשים רבים שהופכים ללקוחות בזכות קידום אורגני.

ידע הוא כוח.

כאן המקום ליהנות ממידע שימושי שיעזור לכם לעשות סדר בכל ה-do’s and don’ts הדינמיים של הג’ונגל הדיגיטלי, שמשתנה כל הזמן. הבלוג מלא במידע שימושי שהכינו לכם המומחים שלנו, קחו אותו

קידום אתרי וורדפרס

בעלי אתר וורדפרס כזה או אחר? אצלנו בבונובו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים למטרות קידום אתרי וורדפרס בדרך היעילה, המהירה והנכונה ביותר.

קראו עוד

גוגל אנליטיקס 4 – המדריך המלא שיעשה לכם סדר.

בחודש אוקטובר 2020, חברת גוגל הכריזה באופן רשמי על השקת גוגל אנליטיקס 4 – הגרסה החדשה והמשופרת של יוניברסל אנליטיקס. גרסה זו מבוססת על מערכת App + Web property אותה חשפה גוגל באמצע שנת 2019, והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של הרחבות ושיפורים בהשוואה לגרסה הקודמת. החל מיולי 2023, הגרסא ה"ישנה" של גוגל אנליטיקס (היוניברסל) תרד מהאוויר וגוגל אנליטיקס 4 יהיה ברירת המחדל. אז על מנת להבין מהם השיפורים והיכולות של גוגל אנליטיקס דור 4, "נצלול" לרגע למושגי יסוד בסיסיים וננסה להבין מה זה גוגל אנליטיקס בכלל.

קראו עוד

כל מה שצריך לדעת על On-site SEO ו-Off-site SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, SEO הוא הנשק הסודי שלך להצלחה באינטרנט. זוהי האומנות של אופטימיזציה של תוכן האינטרנט שלך כך שיוצג בגאון בתוצאות החיפוש ויכה הדים בדיוק איפה שהקהל שלך נמצא. אם נצלול לעומקה של תורת ה-SEO נמצא שכל אלמנט באתר שלנו, ממילות מפתח ועד חווית משתמש, מכילים את המפתח להעלאת ביצועי האתר שלך, וכדאי לנו להתעסק, להעמיק ולהחכים בתחום.

קראו עוד
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח: המדריך המקיף למחקר מילות מפתח

בעוד ש-SEO מוצג לעתים קרובות כרשת מורכבת של פעולות טכניות ואלגוריתמים המשתנים ללא הרף, אנחנו כאן כדי לפשט זאת. במאמר זה ננווט במבוך של קידום מילות המפתח, ובסופו של דבר לא רק תהיה לכם הבנה ברורה של הנושא אלא גם ידע מעשי כדי לשפר את הנראות של האתר שלכם, ולהתחיל לטפס במדרגות הקידום והדירוג. 

קראו עוד
קישורים חיצוניים

מה זה קישורים חיצוניים (Backlinks) ולמה צריך אותם?

הרשת בנויה מאינספור דפים שמקושרים, לפעמים, אחד לשני ומובילים זה לזה. אבל מה שאנחנו לא תמיד מבינים הוא שהקישורים האלה הם הרבה יותר מסימני דרך, הם כלים שיכולים לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה שלא ניתנת לשיעור. איך בדיוק? תנו לנו להסביר לכם. 

קראו עוד
כאן לכל שאלה
היי 👋
אנחנו פה לעזור